צריכים לאתר נזילה? השאירו פרטים וחוזרים במהירות!

איתור נזילות בחולון

האם אתם סובלים מנזילת מים בבית? גיליתם קיר לח? חשבון המים שלכם מרקיע שחקים? לפני שתזמינו אינסטלטור לאבחון וטיפול בבעיה, קראו את הדף הבא. פורטל ליקינג מביא בפניכם מידע חשוב אודות איתור נזילות בחולון, אנשי המקצוע והמחירים המוכרים בתחום. השאירו פרטים וקבלו הצעות מחיר.

מדוע חשוב לטפל בנזילות בחולון ממש מהר?

איתור נזילות מים בחולון הוא קריטי, מה הסיבה לכך אתם שואלים? ובכן, נזילות מים הן בעיה מוכרת מאוד ומרביתן הן תוצאה של בלאי טבעי בצינורות, ברזים וכו'. נזילות מתקיימות כאשר נוצרת פגיעה בצנרת מבלאי טבעי, או כתוצאה מפגיעה במהלך עבודה הקשורה בצנרת.


גם עומס גדול במיוחד על הצינורות יכול לייצר פגיעה בצינור ונזילה. עומס גדול בצנרת יכול להיות תוצאה של סתימה הגורמת להיווצרות של הרבה מים בנקודה ספציפית. במידה ואתם מזהים לחות בקיר או תקרה, מהרו להזמין מאתר נזילות בחולון, מכיוון שמים עלולים לייצר נזק עצום, לפורר קיר ולסדוק תקרה. הזנחה יכולה לגרום להתפוררות המבנה, לא פחות.
 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-9934435

מהו מחיר איתור נזילה בחולון?

מהו מחיר איתור נזילה בחולון? איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית ינוע בין 1,300 ל- 1,800 ₪ לא כולל מע"מ. איתור נזילה באמצעות גז יעלה לכם בין 1,800 ל- 2,100 ₪ לא כולל מע"מ.


מחיר איתור ותיקון נזילה, משתנה בהתאם לציוד הנדרש, לעבודה והמחירון של איש המקצוע. מחירים אלה מתייחסים גם למקרים של איתור נזילות ביוב בחולון.


מחיר ממוצע לאיתור נזילה עם מצלמה טרמית בחולון

מחיר ממוצע לאיתור נזילה עם מצלמה טרמית בחולון: 1550 ₪

טווח מחיר גבוה 1800 ₪

טווח מחיר נמוך 1300 ₪

מה עשוי להעיד על נזילת מים בבית בחולון?

ישנן מספר תופעות המעידות על נזילה של מים במרחב הביתי. להלן מספר דוגמאות:

  • טפטוף מים – במידה ואתם רואים טיפות של מים הנוזלות מהתקרה, הדבר מעיד על כך שאיטום הגג שלכם נסדק ויש לטפל בו ולתקן את הנזק בתקרה.
     
  • התקלפות קיר או תקרה – כאשר מבחינים בקילוף או נפיחות בצבע הקיר או התקרה, הדבר מעיד, בסבירות גבוהה מאוד, על נזילת מים.
     
  • רטיבות מובהקת וברורה – במידה ואתם מבחינים ברטיבות באחד מחדרי הבית, הדבר מעיד על נזילה בביתכם. הצטברות של עובש רומזת, גם היא, על נזילה של מים.
     
  • ריח חריג ולא נעים – במידה ואתם מריחים ריחות חדשים ולא נעימים במיוחד במרחב הביתי, יש סיכוי גדול שבמקום מסוים בבית, מצטברים מים הגורמים לטחב, או לנזילה של ממש.
     
  • חשבון המים גבוה במיוחד – אם קיבלתם חשבון מים תקופתי ומחירו גבוה בהרבה ממה שאתם רגילים לקבל, כנראה שיש לכם נזילה באיזה מקום בבית. דבר ראשון, בדקו האם הנזילה היא בחדר האמבטיה, למשל באסלות השירותים.


איתור נזילות בחולון

היכן עוד מומלץ לחפש נזילה בבית בחולון?

 ישנם מקומות בהם מים אוהבים להצטבר:

  • מתחת למרצפות הבית – צנרת הבית ממוקמת מתחת למרצפות, לפיכך, ברגע שקיימת נזילה בצנרת אתם תשימו לב שצבע הבלטות משתנה.
     
  • שטח התקרה – במידה ושמתם לב שתקרה בבית לחה מדי, יתכן שהבעיה אצלכם ויש לבדוק זאת אולם, ברוב המקרים, מדובר בנזילה הנוצרת מתחת לבלטות של השכנים הגרים מעליכם.